Google Analytics v2 - שילוב אוניברסלי של Analytics בקלות



גוגל אנליטיקס הוא כלי ניתוח אינטרנט בחינם המוצע על ידי גוגל אשר מדווח ומפקח על תעבורת אתרים, כיום כפלטפורמה משולבת בפלטפורמת השיווק של גוגל. גוגל השיקה את האפליקציה באוקטובר 2021 מתוך כוונה לספק דרך פשוטה למשתמשי מנוע החיפוש להבין את תוצאות החיפוש ולנהל מנועי חיפוש. בשנת 2021 נרכשה גוגל על ​​ידי Yahoo! ומאז השתלב בהדרגה ב- Yahoo! חיפוש וכן חיפוש בינג.


גוגל אנליטיקס מספק אפשרויות רבות ומגוונות המאפשרות לך להתאים אישית את הדוחות שלך ולהציג אותם בכל מחשב או סמארטפון. על ידי גישה לדוחות מותאמים אישית תוכל להתחיל לאסוף מידע על המבקרים באתרים שלך ולהבין כיצד הם הגיעו לאתר שלך. עבור משווקי אינטרנט זה חשוב ביותר מכיוון שהוא נותן לך תובנה נהדרת כיצד אנשים מגיעים לאתר שלך ומאיפה הם מגיעים. בעזרת Google Analytics אתה יכול לעקוב ולהתחיל למדוד את ההצלחה של מסעות הפרסום שלך, כמו גם לזהות אזורי בעיות. עבור אלה החדשים בתחום שיווק באינטרנט, Google Analytics מציעה דרכים רבות ושונות להתחלת העבודה.


התאמה אישית של דפי נחיתה היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשיפור הדיווח שלך ב- Google Analytics. דפי נחיתה מותאמים אישית נותנים לך את היכולת לראות בדיוק אילו מילות מפתח שימשו בחיפוש ואילו מילות מפתח הובילו לתנועה. בעזרת כלי מנהלי האתרים של Google אתה יכול להגדיר מטרה לראות כמה מבקרים באתר שלך מגיעים מאזור או ממדינה מסוימת, תוכל גם לקבל סקירה כללית של איזו מדינה או אזור התנועה שלך מגיעים. זה מאפשר לך להתאים את תוכן האתר שלך למדינות או לאזורים שממנו מגיעים המבקרים שלך ובכך להגדיל את אחוזי ההמרה. מיקוד הקמפיינים השיווקיים שלך לאזורים גיאוגרפיים ספציפיים הוא גם מועיל להפליא לעסקים שממקדים לשווקים גלובליים וגם לחברות המציעות אזורים גיאוגרפיים מרובים עבור לקוחותיהם.


גוגל וואב אנליטיקס אוספת נתונים בשתי דרכים שונות: מדדים סטנדרטיים וגרסת ה"נתונים הגדולים "המתקדמת יותר של חבילת הניתוח. מדדים סטנדרטיים הם ממשקי ה- API של הדיווח הכלולים כחלק מרשת התוכן של Google Analytics. אלה מסוכמים בדף התוצאות של Google Analytics Reporting API. הגרסה המתקדמת יותר של תוכנת הניתוח אוספת נתונים נוספים ומכונה פלטפורמת Google Analytics.


גוגל אנליטיקס אינו אוסף קוד JavaScript באינטרנט. זו לא בעיה גדולה מכיוון שישנם הרבה שירותי צד שלישי אחרים לניתוח אתרים שיכולים לאסוף קוד JavaScript באינטרנט בדיוק כפי שעושה Google Analytics. לכן פיתחה Google את קוד JavaScript של Google Analytics מעקב אחר ספריית JavaScript כדי לספק אמצעי דיווח סטנדרטי של ממשקי API. Google בחרה ליישם את כל הפונקציונליות הדרושה של כלי מעקב הקוד של JavaScript של Google Analytics באמצעות ספריית קוד JavaScript של Google Analytics. על מנת שהעסק שלך ינצל את כלי המעקב הזה, יהיה עליך חשבון Google Analytics.


גוגל מעדכנת ומשפרת כל הזמן את פלטפורמת הניתוח שלה כדי לספק למשווקים את חווית המשתמש הטובה ביותר. זה כולל הצגת גרסאות חדשות של הפלטפורמה לאיסוף מידע נוסף מהמשתמשים ומאפשרת למשווקים להתאים אישית את הדוחות. המהדורה האחרונה של Google Analytics כוללת מודולים חדשים המאפשרים למשווקים להציג ווידג'טים מותאמים אישית משלהם, המתפקדים ביותר עבור קמפיינים שיווקיים מקוונים. הגרסה החדשה גם מאפשרת למשווקים לגשת ולפרסם לוחות מחוונים של Google Analytics באתרים חיצוניים. זאת בנוסף לפונקציונליות המלאה הכלולה בגרסה הסטנדרטית של Google Analytics.


בנוסף לפונקציונליות הכלולה ב- Google Analytics, המהדורה החדשה כוללת תכונות רבות נוספות. הוא כולל את לקוח ה- JavaScript של Google Analytics, שמקל על תעשיית המובייל להשתמש ב- Google Analytics תוך כדי תנועה מבלי להיות קשור למחשב נייד או מחשב. לקוח ה- JavaScript של Google Analytics שונה כדי לעבוד בצורה חלקה עם Google Analytics האוניברסלי החדש. כעת הוא כולל מצב "ios", כך שמשתמשי הנייד יכולים לצפות בלוח המחוונים במכשיר Apple שלהם. שיפור זה איפשר לסוחרים להציג נתונים סטטיסטיים של Google Analytics ביישום הנייד שלהם.


הורדה של Google Analytics מהאינטרנט. כל מה שצריך לעשות כדי להתקין את Google Analytics הוא לעשות קליק אחד ולהעתיק את הכוונה הדרושה כדי להתחיל. קוד ה- JavaScript של Google Analytics הוא רק שורה אחת של קוד JavaScript המתפרש על ידי הכלים בצד השרת של Google להצגת הנתונים הסטטיסטיים. לאחר העתקה והדבקה של הכוונה באתר, היא מציגה את הנתונים הסטטיסטיים של Google Analytics על אתר מסוים זה. לכן, אם אתה רוצה לעקוב אחר מבקרים, אתה רק צריך להדביק את קוד המעקב

1 view0 comments