6 טיפים לשימוש ב- Pinterest להנעת לידים



פינטרסט הוא שירות תדמית ורשת חברתית מקוונת אמריקאית שנועדה במיוחד לאפשר גילוי ושמירה של מידע שימושי באינטרנט עם תמונות חזותיות, עיצובים גרפיים, ועוד, מעניין יותר, קטעי וידאו קצרים ו- GIF מונפש, בצורת לוחות. האתר גדל באופן משמעותי בפופולריות שלו בזמן קצר יחסית מאז הושק ביוני 2021. ניתן להשתמש ב- Pinterest בחינם ואנשים יכולים להוסיף את "הסיכות" שלהם להצגת תמונות, סימניות או מועדפים אחרים. ניתן לשתף תמונות באמצעות דוא"ל, הודעה מיידית או צ'אט מיידי, או שניתן "להצמיד" אותן או לשתף אותן ברשת הרשת החברתית.


פינטרסט היא גם דרך טובה לעסקים לבנות קשרי לקוחות. חברה יכולה לעודד לקוחות ועוקבים לשתף משוב חיובי על המוצרים או השירותים שלהם בלוחות פינטרסט. זה מעודד את העוקבים להפיץ את הבשורה על החברה, ולהגדיל את השפעתה. לוחות פינטרסט הם מקומות מצוינים לאיתור לקוחות פוטנציאליים. הם יכולים גם להפוך למקור הכנסה כאשר סיכות של חברה מוצגות בלוחות תנועה גבוהים. ניתן למכור סיכת פינטרסט תמורת תשלום קטן כדי לגייס כספים או לתגמל לקוחות.


הפשטות של פינטרסט מקלה על כל מי שיש לו ניסיון קודם אפילו בעיצוב חזותי להתחיל ליצור תוכן ויזואלי באתר. למעשה, ממשק הגרירה והשחרור של פינטרסט מאפשר אפילו למעצב אתרים המתמצא ביותר מבחינה טכנית ליצור פריסות מרתקות ואטרקטיביות מבחינה ויזואלית למשתמשים. בעזרת גלריית pinterest החזקה, משתמש יכול לבנות גלריה של תמונות מושכות ויזואליות באיכות גבוהה הניתנות לשיתוף עם חברים. פריסת האתר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ותוכן ויזואלי פשוטים לביצוע, מה שמקל על אפילו מעצבי אתרים מתחילים להשיג הרבה תנועה ולהתחיל בבניית קהל רב.


פינטרסט היא פלטפורמת מדיה חברתית עוצמתית המאפשרת למשתמשיה לגלות תוכן ויזואלי חדש ומרגש. משתמשי המדיה החברתית שימצאו סיכות מעניינות יצביעו שמצביעים על המועדפים עליהם, ויעודדו אחרים לעקוב אחר הקישור ולשתף אותו עם העוקבים שלהם. ככל שמשתמש מצמיד יותר סיכות, כך הוא מטפס במעלה דירוג הפינטרסט. המשמעות היא שחשבון פינטרסט גלוי יותר הופך להיות קל יותר לאתר וככל שתפיק יותר חשבון חשבון פינטרסט. לכן, עסק שרוצה לנצל את הפוטנציאל העצום שיש לפינטרסט למשוך קהל צריך להתחיל לארגן את אסטרטגיית הפרסום שלו סביב פינטרסט.


כדי להתחיל, עסק חייב לקבוע אילו סוגי פרסומות יגדילו את הנראות שלו ב- Pinterest. פינטרסט מאפשר למשתמשים לחפש בגלריית תמונות המבוססות על מילות מפתח, כך שאם משתמש יחפש "שיעורי גיטרה" ו"תופים ", הוא ייחשף להרבה אפשרויות. מסיבה זו, על עסקים לבחור אילו סוגי פרסומות מביאים להם את התנועה הממוקדת ביותר. פינטרסט נותנת לעסקים שפע אפשרויות: תמונות, סרטונים, טקסט וקישורים.


אסטרטגיה נוספת לפרסום ב- Pinterest היא לנצל את תכונת החיפוש החזותי. באמצעות עניין, עסק יכול למצוא ולסווג תמונות, להצביע על פוסטים ולהוסיף הערות. היבט ויזואלי זה של פינטרסט הופך אותו לאידיאלי לשיתוף מידע בין עוקבים וקבלת חדשות. בנוסף, סיכות ממוקדות חזותית נותנות לעסק הזדמנות להפיץ את המסר של המותג שלו באופן חזותי. משתמש בפינטרסט המחפש "שיעורי גיטרה" לא יראה רק כמה ויזואליות הקשורות לטכניקות גיטרה, אלא גם ייחשף ללוגו המותג, לאתר, למידע ליצירת קשר ולוויזואליות אחרות שהעסק רוצה לקדם.


בנוסף לסיכות ממוקדות חזותית, דרך יעילה נוספת להעביר תנועה לדף פינטרסט היא באמצעות תנועת הפניות. תעבורת הפניות מגיעה מקבוצה ספציפית של משתמשי עניין שציינו במפורש שהם רוצים לקבל סוגי מידע ספציפיים. מגייס יכול להשתמש בחשבון פינטרסט כדי לחפש באלפי הפינים שלו ולזהות אנשים שיכולים להועיל למוצרים או לשירותים של עסק. לאחר מכן, המגייס שולח הודעה המבקשת ממשתמשים אלה לשתף את כתובת האתר לצורך דיווח בחינם, סרטון וידאו או תוכן אחר.


לבסוף, הטיפ היעיל ביותר לשימוש בפינטרסט ליצירת לידים הוא שימוש בהמלצות הקהילה. משתמשי פינטרסט יכולים לסייע לעסק להגדיל את החשיפה שלו על ידי הצבעה של פוסט "למעלה" או "פירוק". לבעלי עסקים חשוב לזכור שפינטרסט היא עדיין בעיקר פלטפורמה דיגיטלית ולכן יש להתייחס אליה כאל אחת. עסקים צריכים לזכור שאסור להם לפרסם מידע על המוצרים או השירותים שלהם, אלא אם כן ערכו מחקר שוק נכון ויכולים להבטיח את הלגיטימיות של המידע. כל מידע המתפרסם בחשבון Pinterest צריך להתייחס למוצר או לשירות. עם זאת בחשבון, ברור שפינטרסט היא פלטפורמת מדיה חברתית עוצמתית שיכולה לתת דחיפה גדולה לרווחי העסק.

17 views0 comments