קידום אתרים לרופאים יכול להגדיל את שביעות הרצון של החולה



קידום אתרים לרופאים נקרא גם SEO רפואי, למידע נוסף כאן. אמנם המילה SEO עשויה להיות בעלת משמעות שונה לאנשי מקצוע אחרים, אך באופן כללי תניח שאתה רופא, עורך דין, מנהל תרופות או אולי מנהל בית חולים. כשאתה מדבר על קידום אתרים לרופאים זה לא אומר לייעל את האתר שלך בדיוק כמו דף בית; המשמעות היא ייעול התוכן שלך עבור מנועי החיפוש. אז מהו קידום אתרים לרופאים?


הדבר הראשון שעושה SEO לרופאים הוא ליצור נראות. כדי להיות בדף הראשון של מילת המפתח או הביטויים הספציפיים שלך עליך להיות גלוי במנוע החיפוש. ישנן דרכים רבות להשיג נראות במנועי חיפוש, כולל שימוש במילות מפתח בכתובת האתר, מטא תגים, כותרת, תג h1, ובמספר דרכים אחרות. ישנן גם מספר טכניקות שיכולות לעזור לך להשיג דירוגים טובים יותר במנועי החיפוש עבור מילים ספציפיות כגון הגשת מדריכים, הודעות לעיתונות ובלוגים בין היתר.


דבר חשוב נוסף ש- SEO לרופאים עושה הוא יצירת אסטרטגיית SEO מקומית המתמקדת במילות מפתח ותוכן. אסטרטגיה זו צריכה למקד את המיקום הגיאוגרפי של פרקטיקת הרופאים אך גם למקד את התמחויותיהם ואת מילות המפתח הקשורות להתמחויות אלו. לדוגמה, תוכל לבצע חיפוש אחר נוירוכירורגיה ילדים ולמצוא מומחים לנוירוכירורגיה ילדים בדפי זהב ולאחר מכן לבצע קידום אתרים מקומי לרופאים בעלי התמחות זו יעזור להם להימצא במנועי חיפוש ובספריות מקומיות. זה חשוב מאוד מכיוון שכאשר אנשים מבצעים חיפוש מקומי אחר נוירוכירורגים הם היו רוצים לראות שהמומחה נמצא באזור זה במשך תקופה ארוכה.


אסטרטגיה נוספת ש- SEO לרופאים יכולה לעשות היא ליצור קשר עם מטופלים באמצעות בלוגים, מדיה חברתית, פורומים ותוכניות חינוך למטופלים. זה יאפשר לרופאים לפנות למטופלים הקיימים שלהם וגם למטופלים חדשים. ההתקשרות עם המטופלים חשובה ביותר מכיוון שזו דרך אחת לעסוק בפועל שלך ולבנות מערכות יחסים ארוכות טווח הטובות לעסקים.


האסטרטגיה השלישית ש- SEO לרופאים יכולה לעשות היא באמצעות שיווק במדיה חברתית. הרשתות החברתיות כוללות פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט, Google+ ועוד רבות נוספות המתווספות כל הזמן לתוצאות החיפוש. רופאים העוסקים במדיה החברתית נתפסים כמתרגלים רציניים, מה שעוזר להעביר תנועה אורגנית לאתר שלהם. לדוגמה, אם אתה מפרסם מאמר עם קישור לתרגול שלך בקטע הביוגרפיה של המחברים בפייסבוק, סביר להניח שמטופלים שמחפשים רופא ילחצו על הקישור הזה ויעברו לאתר שלך.


שיווק מסוג זה יכול להועיל מאוד לרופאים מכיוון שהוא פונה לקבוצת אנשים המחפשים משהו הדומה למה שאתה מספק. סוג זה של אסטרטגיית שיווק חדשה נעשה בצורה הטובה ביותר בשיתוף עם PPC או פרסום בתשלום לקליק. PPC היא צורת שיווק שבה אתה משלם סכום מסוים בכל פעם שמישהו לוחץ על אחת מהמודעות שלך. פרסום מסוג זה הצליח לעסקים מזה זמן רב ושימוש ב- PPC יכול לעזור לתרגול שלך לייצר לידים וחולים פוטנציאליים.


האסטרטגיה הרביעית ש- SEO לרופאים יכולה לעשות היא באמצעות קישורים נכנסים. קישור חוזר הוא קישור שמגיע מדף אינטרנט אחר לאתר הרפואי שלך. זהו סוג הקישורים האחוריים הקלים ביותר ליצירה מכיוון שאין דרישות שהתוכן באתר השני הוא תוכן איכותי על מנת שניתן יהיה לקשר אותו חזרה. בלוגים ואתרים רבים מציעים פורומים המאפשרים לך ליצור קישורים נכנסים מדפי אינטרנט אחרים. זוהי דרך מצוינת ליצור קישורים נכנסים לתרגול שלך במהירות ובקלות.


רופאים המחפשים להישאר תחרותיים באזורם צריכים לשים לב ל- SEO עבור רופאים שהם בוחרים לעבוד איתם. אסטרטגיות קידום אתרים אלו צריכות לסייע בהנעת חולים לשיטות הרפואה שלהם, להגדיל את ההכנסות ולהגביר את שביעות רצון המטופלים. SEO עבור רופאים צריך להיות משולב בכל היבט של התרגול. פעולה זו תעניק לך יתרון תחרותי על פני שיטות רפואיות אחרות באזור שלך. תוכל לספק את הטיפול האיכותי ביותר למטופלים שלך, בעוד שהתחרות שלך לא תוכל לספק שירותים אלה מכיוון שהם אינם מבינים את אסטרטגיות ה- SEO שאתה עושה.

2 views0 comments