קידום אתרים לעסקים קטנים - טקטיקות פרסום לא מקוונות



קידום אתרים או אופטימיזציה למנועי חיפוש לעסקים קטנים הוא בעצם תהליך של קבלת תעבורה ממוקדת איכותית לאתר מתוך כוונה להפוך את התעבורה הזו ללקוח או להוביל ללקוח חדש. על פי רוב, טכניקות אלה משמשות חברות להשגת לידים ממוקדים או לקוחות לעסק שלהן. מאמר זה יחקור את השיטות הטריקים הטובים ביותר לשימוש בהצלחה ב- SEO לעסקים קטנים. התוצאה הסופית תהיה החזר השקעה גבוה יותר ממה שהיית משיג אם לא היית מייעל את האתר שלך לעסקים קטנים.


מספר רב של אנשים שאלו שאלות לגבי Google AdWords ופלטפורמות פרסום מקוונות אחרות. נראה כי קיימת תפיסה מוטעית כי SEO היא טכניקת כובע שחור. תפיסה מוטעית זו נובעת במידה רבה מהדרך שבה פועלות AdWords ותוכניות פרסום מקוונות אחרות. בקיצור, SEO אינו מנסה לתמרן או לכוון את תעבורת האתר באינטרנט בשום צורה.


כשאתה מייעל את האתר שלך לביטוי מפתח מסוים, Google או כל דף תוצאות אחר של מנועי חיפוש יציג את האתר שלך בדף תוצאות החיפוש המקומי שלו ודרך תוכנית הרישום הממומן שלהם. המשמעות היא שהעסק שלך יופיע לצד עסקים רבים אחרים מאותו סוג בתחום העסק שלך. המטרה של זה היא להביא מבקרים שמחפשים שירות או מוצר לדלתכם. זה בדיוק מה שאתה רוצה.


מה שאתה אולי לא מבין הוא שגוגל משתמשת גם בכמה אלמנטים אחרים כדי לחשב את מידת הדירוג שלך במנועי החיפוש השונים. לדוגמה, הם לוקחים בחשבון כמה פופולרי שם הדומיין שלך, דירוג הדף שלך והיקף התעבורה שלך באינטרנט. ברגע שיש להם את הפרטים האלה, הם יכולים לקבוע באיזו תדירות אתרים אחרים מקשרים אליך וכמה קישורים נכנסים לאתר שלך. הם משתמשים במידע זה כדי לקבוע היכן הדירוג שלך צריך להיות בתוצאות שלהם. זו הסיבה שעדיף לך למקד את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק הקטן שלך ולא למשהו כללי כמו "עסקים קטנים".


אבל איך זה רלוונטי ל- SEO? אתה מבין, כל משתמש בנפרד בגוגל שונה. אתה צריך לחשוב על מה המחפש צריך. הם מחפשים מנועי חיפוש כדי למקד סוגים ספציפיים של שאילתות. בעיני גוגל, מחפש צריך להיות מסוגל למצוא את מבוקשו, בין אם זה מוצר או שירות, במסגרת האתר שלך.


זו הסיבה לכך שהמונח 'רישום עסקים מקומיים' כה חשוב. מכיוון שאלגוריתמים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש מקומיים של Google שונים ממנועי חיפוש אחרים, עליך להשתמש ברישומי עסקים מקומיים כדי למקד ללקוחות פוטנציאליים באזור שלך. לאנשים שמחפשים באזור שלך יש סיכוי גבוה יותר לרכוש מוצר או שירות אם הם מוצאים אותו מופיע באתר שלך מאשר אם הם מחפשים פריט דומה באתר אחר.


גורם מפתח נוסף בקידום אתרים לעסקים קטנים הוא בניית קישורים איכותיים. קישורים לאתר שלך יגדילו את סמכות האתר שלך בעיני מנועי החיפוש. אבל זה לא מספיק. האתר שלך חייב להיות בעל תוכן איכותי גבוה כדי למקד את קהל היעד הספציפי שלך.


במילים פשוטות, זו הסיבה שפרסום לא מקוון הוא כה קריטי לעסקים קטנים מקומיים. אך ישנן טקטיקות אחרות שיכולות לעזור לך לייעל את SEO שלך לעסקים קטנים. אחד מאלה הוא פרסום של תשלום לקליק. כאן אתה רוכש שטח מודעות כדי לפרסם במנוע חיפוש כמו Google. עם זאת, בגלל כמה המפרסמים משלמים עבור מודעות אלה, עליך לשקול אפשרות זו בזהירות רבה.

9 views0 comments