קידום אתרים באנגלית ובספרדית - תחילת העבודה



אופטימיזציה למנועי חיפוש או קידום אתרים כפי שכולנו מכירים היא השיטה להגדלת דירוג האתרים במנועי חיפוש פופולריים כמו גוגל, יאהו, בינג וכן הלאה. אני בטוח ששמעת על שיווק במנועי חיפוש (SEM). אם אתה מאמין שקידום אתרים באנגלית אינו דבר קשה לביצוע, מה לגבי קידום אתרים בשפות זרות? מאמר זה ידבר על שתי שיטות שונות - קידום אתרים בספרדית או בפורטוגזית.


השיטה הראשונה היא תרגום. אולי שמתם לב שהרבה אנשים מתרגמים דפי אינטרנט למטרות SEO. תרגום זה בסדר אבל לא מומלץ משתי סיבות. קודם כל, בהרבה אתרים יש תוכן כבד למילות מפתח שלא יהיה הגיוני באנגלית. שנית, אם מילות המפתח שלך מתורגמות בצורה לא נכונה, זה ייראה כמו אתר דואר זבל.


חלופה אחת היא להשתמש בכלים של מנהלי האתרים של Google. כלי מנהלי האתרים מציעים מגוון רחב של כלים שיעזרו לך לייעל את האתר שלך ל- Google. כשאתה מסתכל על דירוג הדף שלך, ייתכן שתבחין שיש כמה תחומים בהם צפיפות מילות המפתח גבוהה מדי. בדרך כלל כאן רוב האתרים נכשלים כשזה מגיע לאופטימיזציה עבור Google. מה שאתה יכול לעשות אז הוא לבצע את השינויים הדרושים כדי לשפר את דירוג הדפים שלך בתחומים אלה.


דרך חלופית לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש בספרדית או בפורטוגזית היא ללמוד את טכניקות SEO בכלל. זה ממש לא מסובך ברגע שמבינים את העניין. לאחר שתבין כיצד משווק אינטרנט אמיתי חוקר ובוחר מילות מפתח, תוכל לבחור מילות מפתח רלוונטיות לאתר שלך שיניבו תנועה אורגנית. תנועה אורגנית היא מה שאתה רוצה מ- SEO.


בחירת מילות מפתח עשויה להיות קשה למדי, אך על ידי שימוש בכלים חינמיים כמו כלי מילות המפתח של Google, תוכל לראות אילו מילות מפתח הן תחרותיות מדי ובשלות מדי לבחירה. בעזרת מידע זה תוכל לשנות את אסטרטגיית מילות המפתח שלך כך שתבחר במילות מפתח שיש סיכוי גבוה יותר להניב תוצאות אורגניות. לכן אופטימיזציה למנועי חיפוש באנגלית ובספרדית חשובה כל כך לעסק שלך.


יתרון מרכזי נוסף עם קידום אתרים באנגלית ובספרדית הוא שקמפיין אופטימיזציית האתרים שלך סביר יותר להגיע לקהל שבעצם ירוויח מהאתר שלך. לדוגמה, אנשים רבים הגולשים באינטרנט יחפשו משהו שכבר מוכר להם. אם אופטימיזציית האתר שלך באנגלית ובספרדית מכוונת את הקהל למוצר מסוים, סביר שתמצא הצלחה מסוימת. עם זאת, אם היית ממקד את הקהל למוצר אחר, יהיה קשה יותר למצוא לקוחות פוטנציאליים.


נקודה אחרונה היא שאם יש לך תחרות רבה על מילות מפתח מסוימות, לפעמים כדאי ללכת עם מילת מפתח אחרת על ביטוי מילת המפתח העיקרי שלך. כדוגמה, אם יש הרבה אתרים שממקדים לאותה מילת מפתח בדיוק כמו שלך, לפעמים ללכת עם מילת מפתח אחרת על מנת להתבלט עשויה להיות הבחירה הטובה יותר. תוכל לוודא שאתה ממקד לקהל הנכון על ידי שימוש במילות המפתח בכותרת ובתיאור. קידום אתרים במילות מפתח באנגלית ובספרדית יעזור גם הוא במטא תג באתר, כמו גם בשימוש במילות המפתח ברחבי האתר.


כמובן שכל זה יועיל רק אם תבחר את המוצרים והשירותים המתאימים לאתר שלך. הנקודה האחרונה לגבי אופטימיזציה למנועי חיפוש באנגלית ובספרדית היא שאתה חייב להיות סבלני ועקבי. למרות שזה עלול לקחת זמן למצוא לקוחות פוטנציאליים, אם אתה רוצה להצליח במיזם שלך, עליך לוודא שאתה עושה כל מה שאתה יכול לעשות כדי להצליח. זה כולל SEO באנגלית ובספרדית לתוכן האינטרנט. אל תוותרו!

4 views0 comments