עיצוב חנויות מסחר אלקטרוני וסטטיסטיקות מסחר אלקטרוני גלובלי של Mailchimp



אם אתה עסק קטן עד בינוני, חנות מסחר אלקטרוני צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בכדי להגדיל את המכירות ולפתח את המותג שלך. עם הופעת האינטרנט, הלקוחות שלך גולשים וקונים באינטרנט בתדירות גבוהה יותר, מה שיהפוך את חנות המסחר האלקטרוני למועילה יותר. בנוסף, האינטרנט הופך את שיווק המוצר שלך לקל בהרבה מכפי שהיה לפני עשרות שנים מכיוון שאתה יכול להגיע למיליוני אנשים מבלי להוציא אלפי דולרים. עם זאת, למרות שלחנויות המסחר האלקטרוני יש הרבה מה להציע, עדיין יהיה עליך לוודא שהקמת עסק שתוכנן כהלכה. מאמר זה יעסוק בכמה מהדברים המרכזיים שיש לזכור בעת פתיחת חנות מסחר אלקטרוני.


עוד לפני שתתחיל לעצב את חנות המסחר האלקטרוני שלך, כבר אמורה להיות לך אסטרטגיה שיווקית מפותחת. תחילה עליך להחליט איזה סוג של מוצרים אתה רוצה למכור, לחקור אילו סוגי מוצרים נמכרים כרגע היטב באינטרנט, לזהות את קהל היעד שלך, וכן לקבוע את אסטרטגיות הפרסום היעילות ביותר. מטרת האסטרטגיה השיווקית שלך היא לזהות כמה כסף אתה רוצה להוציא על חנות המסחר האלקטרוני שלך. לאחר שקבעת את הדברים האלה, הגיע הזמן להקים את מסע הפרסום הראשון שלך.


מקום מצוין להתחיל בפיתוח אסטרטגיית השיווק שלך הוא עם בונה חנויות מקוונות. בוני החנויות המקוונות האלה הופכים את כל תהליך ההקמה של חנות המסחר האלקטרוני שלכם והשיקת קמפיין לפשוט ומהיר. כל שעליך לעשות הוא לחבר את פרטי המוצר שלך, לבחור אמצעי תשלום, לבחור עיצוב, להעלות את תוכן האתר שלך, לבחור אסטרטגיה שיווקית וסיימת. זה לא פשוט אם אתה רוצה לקצץ בעלויות הפיתוח שלך.


חווית הקנייה המקוונת היא לא הדבר היחיד שצריך לקחת בחשבון. לקוחות גם רוצים להיות מסוגלים לתקשר עם החברה או הארגון שהם מחפשים. כאן נכנס לתמונה שירות הלקוחות. כשמישהו מגיע לחנות המסחר האלקטרוני שלך, אתה רוצה לתת לו חווית קניה נעימה. לא משנה אם אתה מוכר את אחד ממיליוני המוצרים הקיימים ב- eBay או שאתה משווק עצמאי, עדיין עליך לספק ללקוחותיך חווית קניה טובה. וודא שאתה מספק אפשרויות תשלום מאובטחות, תמיכת לקוחות מועילה, קופה מאובטחת והרבה נוחות בסיסית כדי שהלקוחות שלך יחזרו.


פיתוח נוכחות בחנות מקוונת עשוי להישמע קל, אך פיתוח אסטרטגיית שיווק דיגיטלית חזקה היא חיונית להצלחתך. כשמישהו מגיע לאתר שלך, זה תלוי בך כדי לשתף אותו בתהליך הקנייה ממך. אם לא תצליח בכך, אתה עלול למצוא את המכירות שלך יורדות ובסופו של דבר, פחות לקוחות קונים ממך. אסטרטגיית שיווק דיגיטלי יכולה לכלול כל דבר, החל מקמפיינים שיווקיים בדוא"ל ועד לפרסום תוכן מקוון ועד ליצירת סרטון ובלוג ויראלי.


בנוסף, מרכיב נוסף לעסק המסחר האלקטרוני שלך צריך להיות שיווק באמצעות תוכן. שיווק באמצעות תוכן עוזר לך לבנות מוניטין איתן על ידי מתן תוכן אינפורמטיבי אודות המוצרים או השירותים שלך. אם אתה מפתח בלוג, תוכל לשתף מידע יקר ערך עם הקוראים ולרתק אותם לתהליך הקנייה. לדוגמה, אם אתה מוכר ציוד רפואי, כדאי לשקול לכתוב מאמר על התקדמות חדשה בתחום, או שתרצה לכתוב על דרכים חדשות לשימוש בציוד רפואי. כך או כך, המטרה שלך היא לעודד את הקוראים ולעזור להם להבין טוב יותר את המוצר או השירות שלך.


בעוד שהסעיפים הקודמים דנו בכמה מההיבטים החשובים ביותר בחנות המסחר האלקטרוני שלך, הסעיף האחרון ידבר על שילוב אסטרטגיות אלה ברחבי העולם. אנשים רבים מאמינים כי הדרך הטובה ביותר להצליח עם עסק מקוון היא ליצור נוכחות בינלאומית. למרות שיש בהחלט חסרונות לאסטרטגיה זו, אין זה אומר בהכרח שעליך להפסיק להשתמש באסטרטגיות שיווק מקומיות מקומיות. במקום זאת, השתמש בחוזק כדי למנף שיווק מסחר אלקטרוני גלובלי.


לבסוף, כאשר אתה מעצב את אתר המסחר האלקטרוני שלך, תסתכל על הנתונים הסטטיסטיים שמספקת Mailchimp. האם אתה רואה אחוז גדול של ייחודים שמגיעים מכמה אזורים גיאוגרפיים נבחרים בלבד? אם כן, ייתכן שתרצה להשתמש ברשימת תפוצה הממוקדת לאזור הגיאוגרפי שבו אתה חושב שקהל היעד שלך חי. על ידי מעקב צמוד אחר הנתונים הסטטיסטיים של Mailchimp, תוכל לשלב תובנות אלה בתוכנית העסקית שלך ולמקסם את החזר ההשקעה שלך.

1 view0 comments