סקירת פלטפורמת Outbrain



הוא מנוע המלצות מקוון הממוקם בניו יורק ומרכזו בעיר ניו יורק. החברה מייצרת הכנסות למפרסמים מקוונים על ידי הצגת תיבות עם תוכן רלוונטי, הנקראות chumbs, בדפי אינטרנט או ביישומים ניידים ועל ידי הצגת הזנות של מודעות ותוכן, הנקראות כפתורי outbrain, באתר. האלגוריתם המובנה בו משתמש Outbrain מאפשר לו לסווג תוכן ברמה המוגדרת על ידי המשתמש. זה גם מאפשר הצבת סוגים שונים של פרסום בדפים שבהם התוכן מוצג. סוג מיקום זה כולל פרסום בולט לתצוגה בחלקו העליון ובצדדיו של דף, פרסום מוקפץ ו"קישורים ממומנים "בדפי אינטרנט בודדים.


השווקים העיקריים של Outbrain כוללים עיתונים, מגזינים ואתרים המתמקדים בטיפול אישי. מקור ההכנסה העיקרי שלה נובע מהעמלות שמשלמים המפרסמים כדי להירשם במנוע החיפוש שלה. הסכום שמשלמים המפרסמים משתנה בהתאם למשקל של אתר אינטרנט במדד של Outbrain. לדוגמה, אתר שמקבל מספר רב של קליקים ישירים על המודעות שלו יעלה יותר כסף. בנוסף, אם האתר מכיל קישורים נכנסים או תוכן, המניע מבקרים לאתר המפרסם, המפרסם יחויב בכסף נוסף. כל העמלות הללו, בתוספת ההכנסות שנוצרות באמצעות הצגת מודעות נכנסות ויוצאות בדפי האתר תורמות לזרם ההכנסות של החברה.


המטרה העיקרית של אאוטבריין היא להפוך לבכורה בפלח שוק תוך מתן המידע הרלוונטי והמקיף ביותר הקיים על פלח שוק מסוים זה. בגלל המשימה הזו, ולוודא שמפרסמיו מקבלים את הטוב ביותר בפרסום הקשרי, כל המידע באתר המוגש למנוע החיפוש המובנה באמצעות פלטפורמת הפרסום המקורי של outbrain נוצר על ידי מערכת המלצות תוכן מותאמת ומותאמת. מערכת המלצות התוכן משתמשת במנוע ייחודי של בינה מלאכותית בשם הבוט Outbrain. הבוט מאומן על מאגר נתונים עצום של דפי אינטרנט מרחבי האינטרנט ומשתמש בהם כדי ליצור המלצות על תוכן.


מוציאים לאור יכולים להשתמש ב- outbrain למטרות רבות ושונות. הם יכולים להשתמש בו כדי להגביר את החשיפה של הדפים הנוכחיים שלהם, והם יכולים להשתמש בו כמנוע המלצות על תוכן. על ידי הפיכת הדף הנוכחי שלהם לגלוי יותר, בעלי אתרים יכולים לצבור יותר מבקרים ואולי להפוך אותם למנויים. על ידי שליחת התוכן שלהם למשבצות הפרסום המובנות, בעלי אתרים יכולים גם להגדיל את התשואה הכספית ממסעות הפרסום שלהם. מכיוון שבעלי אתרים משלמים רק על קליקים, ככל שתגיע יותר תנועה לאתר שלהם, כך הם יכולים להרוויח יותר כסף מפרסום יוצא.


פלטפורמת המלצת התוכן מאפשרת גם לבעלי אתרים ליצור קשר ישיר עם המשתמשים שלהם וליצור מודעות ישירות. עם Outbrain, בעלי אתרים יכולים לשלוח במהירות ובקלות מודעות ממוקדות למשתמשים שלהם. נמצא כי תכונה זו מגבירה את שיעור הקליקים (CTR). עד כה, Outbrain מצאה דרך להפחית את עלויות השיווק היוצאות המסורתיות, תוך הגדלת ההכנסות שמפרסמים מסוגלים לממש ממסעות הפרסום שלהם.


תכונה נוספת של פלטפורמת הפרסום החוצה היא היכולת לעקוב אחר פעילות המשתמשים. כאשר בעל אתר יוצר מודעה באמצעות הפלטפורמה, היא תכלול מידע על המשתמש שלחץ על המודעה. בנוסף למידע זה, Outbrain תספק גם נתונים סטטיסטיים כגון מספר צפיות, מספר לידים ומספר מכירות. נתונים סטטיסטיים אלה יסייעו למפרסם לקבוע אילו מודעות מביאות ביצועים טובים יותר. תכונה זו תאפשר לבעלי אתרים לזהות אזורים בהם יש צורך בשיפור המודעות שלהם ולשפר אותם. למשל, אם הם שמו לב שמודעה מסוימת לא מקבלת מספיק תוצאות, או שהמודעה כבר לא רלוונטית לקהל שלהם, אז הם יכולים להסיר את המודעה באופן מיידי ולהחליף אותה במודעה רלוונטית יותר.


עם זאת, כרשת פרסום, ל- outran יש כמה מגבלות. בעלי אתרים יכולים רק לבחור לפרסם ללא מוח מתוך רשימת בעלי אתרים המופיעים בפלטפורמה שלהם. הרשימה של Outbrain אינה כוללת כל מוציא לאור שיווק באינטרנט, כלומר חברות קטנות רבות עשויות להיות מוציאות על ידי חברות גדולות יותר על ידי שימוש ב- outdrawn. המשמעות היא שחברה עשויה לשלם יותר עבור מודעה ללא מוח מאשר מודעה אחרת המפורסמת באמצעות פורטל אינטרנט בחינם או פתוח.


התכונות שמספקת outbrain מרשימות מאוד ומספקות פוטנציאל רב לחברה להגדיל את ההכנסות. עם זאת, אנשים רבים סבורים שעדיין חסרים לו חלק מהפונקציונליות והתכונות שיאפשרו הכנסה רבה יותר. למרות שמאז השקת גרסה 2.0, מוצר זה שופר בעקביות וקיבל שדרוגים רבים. באמצעות שילוב של טכנולוגיה חדשנית, פרסום יצירתי וקמפיין מרתק, Outbrain ביססה את עצמה כאחת מפלטפורמות הפרסום המקומיות המובילות כיום באינטרנט. אם יש לך טרם רכשנו קמפיין פרסום לתצוגה ללא מוח, אז בהחלט כדאי לכם לעשות זאת.

3 views0 comments

Recent Posts

See All