מנהלי שיווק באינטרנט: למד להיות ראשון בגוגל



היו הראשונים בגוגל. זה הסוד של כל מנהלי השיווק והגורואים באינטרנט. הם משתדלים להיות כאלה ועושים כל שביכולתם כדי להגיע לשם. אבל האם אתה באמת צריך להיות ראשון? הרבה משווקי אינטרנט מלאים את הידיים עם הרבה אנשים אחרים שמתחרים על אותה תעבורה ומכירות שהם מייצרים.


מדהים מה שקורה לחלק ממשווקי האינטרנט האלה לאחר שהם מוצגים בגוגל. הסיבה לכך היא שהמשווקים האלה השקיעו זמן כה רב בשיפור אתרי האינטרנט שלהם כדי למקם את עצמם בראש תוצאות החיפוש. אחר כך הם כתבו טונות של מאמרים, קיבלו טונות של קישורים, שלחו רבים לספריות, הגישו יותר למנועי החיפוש ואיבדו שינה בגלל תוצאות המאמצים שלהם.


כאשר משווקים אלה סוף סוף משיגים את מטרתם ומעלים את האתר שלהם בעמוד הראשון, הם נכנסים לדיכאון. הם לא יכולים להאמין למזלם כי זה לא מה שהם ציפו להם. אחרי הכל, מיקום האתר שלו בראש כל תוצאות החיפוש של Google הוא מאוד קשה. זה דורש הרבה מאמץ, הרבה זמן והרבה שיפורים. הדרך היחידה של משווקי האינטרנט להציג את האתר שלהם בעמוד הראשון היא להיות ראשון בגוגל ולהופיע בקטע הראשון. אם מנהלי שיווק באינטרנט אלה יודעים קיצורי דרך או טיפים להופעה בקטע הראשון, עליהם לשתף אותם איתנו.


ההופעות הראשונות נמשכות, אפילו בגוגל. אחת הדרכים הקלות ביותר של משווקי אינטרנט להופיע בדף הראשון של גוגל למילת מפתח היא לשלוח את האתר שלהם כבר בהתחלה. רבים ממנועי החיפוש הראשונים של קטע הקוד מחפשים בין מאות או אלפי דפי אינטרנט, ומחפשים את קטע הקודם הראשון הכולל את מילות המפתח הממוקדות שיתארו את המוצר או השירות שהם מציעים. אם מנהל שיווק באינטרנט מכיר קיצור דרך או טיפ שיכול להאיץ את ההגשות לקטעים המופיעים, עליו לשתף אותנו.


דרך נוספת שבה מנהלי שיווק באינטרנט יופיעו בדף הראשון, כפי שהוזכר לעיל, היא שליחת מספר דפי אינטרנט עבור אותה מילת מפתח. לדוגמה, אם מילת מפתח היעד היא "עיצוב אתרים", הוא יכול להגיש דפי עיצוב אתרים, ספרים אלקטרוניים או תוכן אינפורמטיבי אחר לשני קטעי Google הראשונים המופיעים בתוצאות החיפוש. כשמגיעים לשם, יהיה קל למשווקי האינטרנט להציג אתריהם בעמוד השני. העמוד הראשון לוקח הרבה יותר זמן לטעון, במיוחד אם כלולים דפים שלוקח להם הרבה זמן לקרוא או שכוללים הרבה פרסום. אם מנהל שיווק באינטרנט מכיר קיצור דרך או טיפ שיזרז את התהליך הזה, עליו לשתף אותנו.


ישנם גורמים נוספים המעורבים בהצגה בדף הראשון של Google. עם זאת, אנו רק מתחילים לגרד את פני השטח. גורמים חשובים נוספים כוללים קישורים מאתרים אחרים, קישורים נכנסים מבלוגים או מקורות אחרים וכמות הקישורים הישירים משווקים אחרים לדפי המשווקים. אלה יכולים לעשות את כל ההבדל, ומשווקים מחפשים כל הזמן דרכים לשפר את המיקומים של אתרי האינטרנט 2.0 שלהם.


מנהלי שיווק באינטרנט רבים משתמשים גם באסטרטגיות אחרות כדי להקדים את המתחרים. לדוגמה, חלק משתמשים בטקטיקות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי להיכנס לדף הראשון. אחרים משתמשים ב- Pay-Per-Click (PPC) כדי להגדיל את התעבורה לאתרים שלהם. עדיין אחרים משתמשים במדיה חברתית כדי להגביר את הנראות. עם זאת, לא משנה באיזו אסטרטגיה הם בוחרים, ברור שהם רוצים להופיע בדף הראשון של Google.


חשוב לנו להיכנס לרשימה בדף הראשון מכיוון שהיא מסייעת לעסקים שלנו לקבל יותר חשיפה. כאשר אנו רואים את הרישומים שלנו בתוצאות החיפוש של העמוד הראשון, סביר יותר שאנשים שמוצאים אותנו ילחצו על הקישורים שלנו ויעשו איתנו עסקים. זה הופך את זה יותר חשוב למשווקי האינטרנט ללמוד כיצד להופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש של Google.

7 views0 comments