מה שאתה צריך לדעת על Google Trends



הוא שירות בחינם הניתן על ידי Google. Google החלה להציע את שירות Google Trends בשנת 2021. הוא מספק עדכונים יומיים של מונחי חיפוש מובילים ונושאים. זה מקל עליך לחקור נושאים מסוימים ולגלות מגמות עכשוויות בשווקים.


הדבר הטוב ביותר ב- Google Trends הוא שתוכל להתעמק במונח החיפוש ולברר את מקורותיו ומשמעותו של מונח החיפוש. למשל, האם ידעת שגוגל מדרגת מדע בדיוני כאחד ממונחי החיפוש הפופולריים ביותר? או מה לגבי קמפיינים פוליטיים? תתפלאו מכמה מהטרנדים. בעזרת Google Trends אתה יכול ללמוד כמעט כל דבר.


כדי להתחיל עם Google Trends, חפש את מילת המפתח או מונח החיפוש הנתון בגוגל והסתכל על "IO (דף פנימי)". בדרך כלל זה מוביל אותך לדף הראשון של תוצאות החיפוש. תוכל גם לפרט באמצעות התפריט הנפתח בצד שמאל ולמצוא מידע מפורט יותר אודות מונח החיפוש. ראו כמה גיוון יש!


כפי שאמרתי, Google Trends הוא שירות בחינם. יש מנויים בתשלום שנותנים מידע מפורט יותר. שירותי מנוי אלה מספקים בדרך כלל מחקר מילות מפתח, ניתוח מתחרים ונתונים מאתרי אינטרנט אחרים. אני אישית משתמש במילת מפתח עלית לניתוח מילות מפתח לחיפוש. דוחות מילות מפתח עלית כוללים: נתח שוק עולמי לחיפוש, שימוש חינם, נפח חיפוש, מיקום חיפוש, ערך תחרות, מגמות נישה, טרנדים Retweet, המרת עותק ועוד.


יש עוד כלי שימושי בשם SEMrush. SEMrush הוא כלי בתשלום המציע ניתוח חיפוש מתקדם יותר וניתוח נישות. הוא מספק נתונים סטטיסטיים ונתונים שאתה לא יכול לקבל מ- Google Trends. כמו כן זמינים חיפושים מיוחדים יותר כמו מודיעין שוק, מחקר מותגים, מחקר צרכנים וכו '. כלים טובים נוספים הם AdWords Expert, Google Insights ופתרונות עסקיים של Google.


דרך נוספת לחקור את מילות המפתח החמות ביותר היא לבצע חיפושים במנועי החיפוש. עבור למנועי החיפוש כגון גוגל, יאהו או בינג והקלד את מונח החיפוש. תראה כמה תוצאות ממנועי החיפוש המספקות קישורים לאתרים הקשורים למונח החיפוש שלך. אתה יכול גם ללכת לספריות מאמרים מקוונות כדי לראות אילו אתרי מאמרים מקוונים פופולריים עבור מונחי חיפוש מסוימים. זוהי דרך מצוינת להשיג קישורים נכנסים רלוונטיים יותר לאתר שלך.


לגוגל יש גם אפשרות בשם Search Analytics. הוא מציג לך את מונחי החיפוש הפופולריים ביותר שאנשים מחפשים. זה יכול להיות מאוד מועיל כשאתה מנסה לקדם אתר מכיוון שאם מונח חיפוש מסוים מקבל הרבה תנועה, אתה רוצה להיות רשום במונח החיפוש הזה. הכלי השני שהייתי ממליץ לבדוק נקרא SEO Monitor. כלי זה מציע מידע רב על מה לעשות עם מילות מפתח, טקסטים עוגנים ועוד.


בעזרת כלים אלה תוכל למצוא את מה שאנשים מחפשים ולאחר מכן תוכל לבצע התאמות על סמך המגמות שאתה מוצא. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא להשתמש בכל הכלים הלא נכונים בקמפיינים שלך. קח את הזמן כדי ללמוד כיצד לבצע חיפושים על מונחי חיפוש פופולריים ולהתחיל לראות יותר המרות.


כאשר אתה מסתכל על אתר Google Trends, עיין בעשרת החיפושים המובילים בדף התוצאות הראשון. מה אתה רואה? סביר להניח שזוהי התחרות שלך. אם יש בעיה, תוכל למצוא אותה במונח החיפוש או במגמות של מילות מפתח. אתה צריך להיות תחרותי ואז תוכל לשלוט בנישה שלך.


מהם כמה כלים שהם בחינם לשימוש? יש כמה והם כוללים את כלי מנהלי האתרים של Google ו- Google Analytics. אלה בחינם ויאפשרו לך לעקוב אחר מה עובד ומה לא. חיוני לעקוב אחר האתר שלך ולבצע שינויים נחוצים במידת הצורך. זה חיוני לאתר שלך ויעזור לך לצמוח קהל לקוחות בריא.


ישנם שירותים בתשלום שגם אתה יכול להשתמש בהם. אתה יכול למצוא אותם על ידי חיפוש ב- Clickbank או PayDotCom. יהיה להם מידע מפורט יותר וכלים שבהם תוכל להשתמש כדי למקד מילות מפתח ספציפיות. אל תשלם עבור השירות שלהם עד שניסית זאת בעצמך. אתה יכול לבדוק את זה ואז להחליט אם אתה רוצה להמשיך. זה יחסוך לך כסף וייתן לך מידע שימושי.


זכור, הדרך הטובה ביותר לשלוט בנישה שלך היא שיהיה לך הרבה תוכן. אתה רוצה להיות בדף הראשון של Google עם מונח החיפוש הרלוונטי ביותר. אתה יכול לעשות זאת על ידי חקר מונח החיפוש ויצירת תוכן סביב מונח החיפוש. לאחר שהתוכן מוכן, תוכל להתחיל לשלוח אותו לספריות גדולות. מונח החיפוש חשוב מכיוון שכאשר אנשים מחפשים את סוג האתר שלך, האתר שלך צריך להיות הראשון שצץ. השתמש בכלי Google Trends כדי לקבוע היכן צריך להציב את אתר האינטרנט שלך במונח החיפוש.

4 views0 comments