מהו קידום אתרים מהיר?

"

מהו קידום אתרים מהיר?" זוהי שאלה נפוצה, במיוחד בקרב משווקי אינטרנט חדשים אשר רק לומדים את חבלי ה- SEO ויודעים מעט מאוד כיצד היא פועלת. "מהיר" כאן פירושו רישום האתר שלך לתוצאות מנועי החיפוש תוך מספר שבועות. "איטי" פירושו פשוט לוקח יותר זמן להיכנס לרשימה במנועי החיפוש.


אז מה התשובה לשאלה, "איך אני יכול לשפר את שלי כל כך מהר?" התשובה טמונה בהבנה כיצד פועלים מנועי החיפוש ובידיעת הדברים הנכונים בעת ביצוע אופטימיזציה של האתר שלך. לדוגמה, מחקר מילות מפתח הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות בעת אופטימיזציה של האתר שלך למנועי החיפוש. מילות מפתח הן המילים שסביר להניח שהמשתמשים שלך ישמשו אותן בחיפוש אחר המוצרים או השירותים שאתה מציע.


על מה כל זה? כדי לענות על כך, עליך לדעת כיצד פועלים מנועי החיפוש. מנועי חיפוש הם מאגרי מידע עצומים בהם ניתן לאתר אתרים באמצעות מילות מפתח. אדם מקליד מונח חיפוש (לרוב, "אופטימיזציה למנועי חיפוש", או משהו דומה), ומנוע החיפוש סורק את כל דפי האינטרנט המקשרים לאותו דף אינטרנט, ומחפש מילות מפתח שהותאמו לאותו חיפוש מסוים.


אם תוכנת אופטימיזציה למנועים מוצאת ביטויים רלוונטיים בקישורים אלה, היא מסמנת את מילות המפתח האלה עבור המשתמש. ככל שהביטויים שלך רלוונטיים יותר, כך תוכל לבצע ביצועים טובים יותר מבחינת הדירוג באופטימיזציה למנועי חיפוש. הרלוונטיות היא היבט חשוב של שיטות העבודה המומלצות של SEO בדף. עם זאת, לפעמים אתה צריך לקחת את זה צעד קדימה ולציין רלוונטיות בשיטות אחרות.


אחת הדרכים להצביע על רלוונטיות היא לשים לב לביטויים המשמשים לאיתור האתר שלך. עליך לעשות זאת לא רק עבור Google. הקפד לשים לב גם למנועי החיפוש הפופולריים האחרים. לאחר מכן, בעת ביצוע אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך, בדוק אילו אתרים אחרים מדורגים לאותם משפטים שבהם השתמשת כדי לזהות את מילות המפתח שלך. אם הם מדרגים עבורם, מילת המפתח שלך נמצאת בקלות יחסית, וכדאי שתמשיך לייעל את האתר שלך.


עם זאת, לפעמים פשוט אין לך זמן לעשות זאת. לדוגמה, אם האתר שלך הושק זה עתה, סביר להניח שתרצה לוודא שהוא מדורג בזכות ביטוי המפתח העיקרי שלו. לדוגמה, אם רק התחלת להציע שירותי קידום אתרים, ייתכן שלא תרצה להקדיש יותר מדי זמן לגורמים מחוץ לדף. למרבה המזל, ישנן חברות שיווק דיגיטליות רבות שיכולות לעזור לך להשיג את מטרותיך במהירות וביעילות. חברות השיווק הדיגיטלי מתמחות במתן שירותי שיווק באינטרנט במחירים נוחים, כולל אופטימיזציה למנועי חיפוש והיבטים אחרים של שיווק באינטרנט.


כאשר אתה מייעל את אתר האינטרנט שלך, הקפד להתרכז בביטויים הרלוונטיים. לא מועיל לדירוג בהרבה ביטויים לא ברורים. זכור, ביטויים אלה לא יצורפו לאינדקס על ידי מנועי החיפוש הגדולים במהירות. בנוסף לכך, אם אינך משלב את המשפטים הללו בתגי הכותרת שלך, ייתכן שלא תרוויח כלל מ- SEO. אין טעם לייעל עבור ביטויים שלא יגרמו לתנועה.


אם בחרת לדרג ביטוי שלדעתך יופיע בעמוד הראשון של ה- SERP בסופו של דבר, עליך להתמקד בביטוי זה לזמן מה. עם זאת, אם המטרה שלך היא להעלות אותו במהירות לדף השני, ייתכן שיהיה עליך לנקוט בגישה אחרת. אם אתה מדרג עבור ביטוי שלא מופיע במשך שלושה חודשים אז סביר להניח שלא תראה יתרונות, אז נסה להתרחק ממילות המפתח האלה!

5 views0 comments