כיצד עובדים חברות קידום אתרים?



כל חברת קידום אתרים שונה, אך כל החברות הראויות חולקות מטרה בסיסית דומה: לסייע לך לצמוח את העסק שלך באינטרנט. בקיצור, הגדרת חברת SEO היא פשוט עסק שמשתף פעולה עם חברות אחרות כמו שלך כדי להגדיל את הנראות המקוונת שלך במנועי החיפוש. הגדלת הנראות המקוונת פירושה תנועה מוגברת לאתר שלך ובסופו של דבר המרות גדולות יותר, שיחות טלפון ועוד מכירות. כיצד תמצא את חברת SEO המתאימה לצרכים הספציפיים שלך?


ישנן מספר שאלות נפוצות שעליך לשאול כל מומחה קידום אתרים שאתה שוקל להעסיק. ראשית, שאל אותם על החוויה שלהם. קידום אתרים הופך במהירות לאחד מכלי השיווק החשובים ביותר הקיימים, אך יש הרבה מתחילים בענף ואפילו ותיקים שלא המשיכו הלאה מימיהם בעולם הלבנים. שאל אותם כמה לקוחות היו להם. שאל אותם מה הם עושים כדי להפוך את עבודתם לקלה ככל האפשר. בקיצור, אם הם מספיק נלהבים ומדברים, הם יוכלו לדון בצרכים שלך ולהציע הצעות לגבי האסטרטגיה המקוונת של העסק שלך.


שאלה נוספת שעליך לשאול היא כיצד הם יבצעו שינויים באסטרטגיית ה- SEO הנוכחית שלך. קל לבצע שינויים בגורם מחוץ לדף כמו תגי הכותרת שלך וטקסט תיאור מטא, אבל זה דבר אחר לגמרי לחשוב על איך תשלב את המידע הזה ברכיב מחוץ לדף כמו מפת האתר שלך. מקובל שאנשי מקצוע ב- SEO תומכים בשימוש בטקטיקות מחוץ לדף עבור כתובת האתר הראשית ותגי meta description, אך מומחים מציעים גם לכלול דף נחיתה (המכונה לפעמים מפת אתר או 404 דפים) כך שיש לך סיבה הגיונית לקישור לכל דף ב- האתר שלך. טקטיקה זו מבהירה שהקישור שאתה בונה מכל עמוד נועד להוביל לאתר הראשי שלך.


ישנן גם טקטיקות מחוץ לדף שעליך לעקוב אחריהם כדי לגרום לאתר שלך להיות מדורג גבוה יותר במנועי החיפוש. אחד הדברים הגדולים ביותר שמומחי דירוג ממליצים עליהם הוא הגדלת כמות הקישורים שיש לך להיכנס לאתר שלך. ככל שיש לך יותר קישורים לאתר שלך (באמצעות קישורים נכנסים, הגשת מאמרים, בלוגים וכו ') כך דירוג האתר שלך יהיה גבוה יותר.


אחד הדברים הגדולים ביותר שהם ממליצים להם הוא לא לעשות יותר מדי מחוץ לדף. הם אומרים שהחברות הטובות ביותר נוהגות בשיטות "פיתיון והחלפה". בעצם, מה שהם מתכוונים הוא לעשות מה שאתה יכול כדי ליצור תנועה עם התוכן שלך. דוגמה אחת טובה היא הצבת קישור לדף סחיטה באתר שלך; לאחר מכן, כאשר מישהו הופך למנוי לדף זה, תוכל להציע לו דוח חינם או שיעורי וידאו בחינם. זהו אחד הטריקים הטובים ביותר לאתר SEO. האתגר בטקטיקה זו הוא שמנועי החיפוש מסתכלים על כל דבר מלאכותי, כמו מגיבים אוטומטיים והודעות מעקב.


אסטרטגיה נוספת בה הם משתמשים היא שימוש בטכניקות כובע שחור. הם משתמשים בטקטיקות כגון מילוי מילות מפתח, חקלאות קישורים ודפי דלתות. SEO עם כובע שחור נחשב לדואר זבל על ידי אלגוריתמים של מנועי חיפוש. הרבה אופטימיזציה למנועי חיפוש מנסים להימנע מטקטיקות של כובע שחור כיוון שהן משפיעות על דירוג מנועי החיפוש. מה שקורה הוא שאלגוריתם מנועי החיפוש מקבל רושם שהאתר שלך הוא אינטליגנטי מלאכותי או שהוא מעוצב על ידי רובוט. לכן, כאשר מישהו מחפש מונח המקושר לשלך שלך, האתר שלך יעלה באופן אוטומטי את הדירוג שלו.


מה אתה צריך לדעת על SEO עם כובע לבן? ובכן, אתה לא באמת צריך לדעת כלום כי זה לא משפיע על הדירוג שלך. אתה רק צריך לוודא שכל הטקטיקות שבהן אתה משתמש הן אתיות. חלק מהחברות הטובות ביותר המדרגות גבוה משתמשות בטקטיקות של כובע שחור, אך יש גם הרבה חברות SEO עם כובע לבן שמשתמשות בשיטות אתיות כדי לקבל דירוג גבוה. הכל תלוי בחברת קידום אתרים שאתה שוכר.


אחת הטרנדים הגדולים ביותר בעסקים כיום היא פרסום מקוון ושיווק דיגיטלי. אם אתה רוצה להגדיל את הנוכחות המקוונת של המותג שלך, אז אתה בהחלט צריך להזמין מומחה SEO שיגדיל את התעבורה האורגנית שלך. תעבורה אורגנית מתייחסת למבקרים שמגיעים לאתר שלך מבלי לקבל תשלום עבורו. מומחי קידום אתרים יכולים לעזור לך להשיג תעבורה אורגנית, מה שבסופו של דבר יכול להוביל ליותר מכירות אם נעשה כראוי. החברה הטובה ביותר תוכל לתת לך ייעוץ אישי לגבי העסק שלך, מוניטין מקוון, אופטימיזציה למנועי חיפוש ואפילו אסטרטגיות שיווק דיגיטאלי. שכירת מומחה קידום אתרים מחברת שיווק דיגיטלי תבטיח שתקבל את שירותי ה- SEO הטובים ביותר לאתר שלך.

4 views0 comments