כיצד להתחיל עם קידום מכירות ומבצעים בפייסבוק



קידומי מכירות בפייסבוק הם דרך יעילה להפוך את אוהדי הפייסבוק שלכם לקונים פוטנציאליים. בין אם זה קופון או תחרות הפניות, הצעות אלה יעזרו לך למקסם את ההזדמנויות לקידום שלך בפייסבוק. כלול לחצני שיתוף בכל חומרי השיווק שלך. השתמש ביישום צד שלישי כדי להפוך את הקידום שלך ליעיל יותר. עקוב אחר סטטיסטיקות הקידום בפייסבוק מדי יום.


קידומי מכירות בפייסבוק יכולים לכלול תחרויות ותחרויות הפניה. הכניסה לתחרות היא קלה. רק זכור לספק מידע נכון ומדויק ולמען האמת! כמה דוגמאות לתחרויות פייסבוק פופולריות כוללות תחרויות צילום, חידונים, ציורי הגרלות וכרטיסי קולנוע. תחרויות מהנות אחרות עשויות לכלול ניחוש המנצח במשחק כדורסל, או קריאת מוצר חדש על שם אוהד. כל עוד אתה מספק מידע מדויק ונכון וכנה לגבי התוצאות שלך, סביר להניח שתנצח בתחרות.


כדי לשפר את הסיכויים שלך לזכות בתחרות, צור תוכן משכנע שהקהל שלך יאהב. עם זאת, חשוב לזכור לעודד את הקהל שלך. אינטראקציה עם הקהל שלך בזמן שהם נמצאים על ציר הזמן. עודד הערות ושאלות מצד המעריצים שלך. האינטראקציה מטפחת מעורבות ומעודדת השתתפות.


תוכל גם להשתמש באפליקציות של צד שלישי כדי לוודא שהקידום שלך נמצא על ציר הזמן. האפליקציות הטובות ביותר לכך הן תקציבי פייסבוק ומימון פייסבוק לנייד. יישומים אלה מספקים מידע מפורט על התחרות שלך. תוכל גם לעקוב ולנתח את תקציב התחרות שלך ולהשתמש במידע זה כדי לחדד ולשפר את אסטרטגיית הקידום שלך.


אם יש לך דף פייסבוק או דף מעריצים, תוכל להשתמש באפליקציות של צד שלישי כדי לייעל את הקידום שלך ולהגיע לקהל שלך. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לשלב הזנות חדשות מהמדיה המקודמת שלך בפיד החדשות שלך. הזנות חדשות הן דרך חיונית עבור הקהל שלך למצוא מידע על המבצעים שלך. הם שומרים על ראש הדעת של הקידום שלך ומבטיחים שיקראו אותו. עם זאת, אינך רוצה שעדכון החדשות שלך יהיה מלא במודעות ומבצעים שאינם קשורים. אם הקהל שלך לא ימצא מבצעים משכנעים בפיד החדשות שלך, הוא יעקוב אחריך או ילחץ על המבצעים של המתחרה שלך.


אפליקציית Wishpond היא עוד דרך מצוינת להבחין במבצעים שלך. השתמש באפליקציית Wishpond כדי לפרסם תמונות של המבצעים שלך בדף הפייסבוק שלך. התמונות עוברות ישירות למעריצים שלך, והן קלות יותר לקריאה מאשר תמונות סטטיות. תמונות הן עוד דרך מצוינת עבורך למשוך מבקרים למבצעים שלך וככל שאתה נראה גלוי יותר עם תמונות, כך יהיה לך סיכוי גדול יותר למשוך מבקרים לאתר שלך.


לוחות זמנים בפייסבוק הם מקום מצוין לפרסם מידע על המבצעים שלך. מכיוון שציר הזמן תמיד מופיע וזמין לחברים שלך, זה מקום מצוין להודיע ​​על המבצעים שלך ועל פריטי מתנה ישירות לעוקבים שלך. הדבר הטוב בלוחות זמנים הוא שהם מופיעים בניוז פיד ובניוזליסט. המשמעות היא שחבריך וחבריהם רואים את המבצע, מה שיוצר חשיפה רבה יותר לפריט או לחברה שלך. אתה יכול גם להשתמש ביישומי פייסבוק כגון Furl, Share ו- Tweet כדי להכריז על תחרויות והטבות על ציר הזמן שלך.


קידום מכירות יכול לפעול אם הוא מושך תשומת לב למותג שלך ומגביר את המעורבות בקרב הלקוחות הקיימים שלך. אתה רוצה ליצור קידום שמדבר אל הקהל שלך כך שהוא יעבוד טוב. ודא שהקידום שלך מעודד אינטראקציה בין הלקוחות הנוכחיים שלך. פעולה זו תבטיח שהמותג שלך יגדל באופן אורגני מתוך מעורבות משתמשים ויעודד לקוחות ועוקבים חדשים לקחת חלק בשיחות איתך.


חשוב לבחור בקפידה את אסטרטגיות הקידום שלך. קידומי מכירות ומודעות יכולים להוביל תנועה משמעותית לאתר שלך, אך הם חייבים להיות מתוכננים אסטרטגית כך שיתאימו לעסק שלך. אם תוכן הפרסום שלך עשוי בצורה לא טובה או שאינו תואם את היעדים העסקיים שלך, ייתכן שלא תקבל את התוצאות שקיווית להן. משתמשי פייסבוק ומבקרים קיימים שאינם מעוניינים במוצרים או בשירותים שלך עשויים להיות לא מספיק מונעים לקחת חלק בקמפיין קידום מכירות. ככל שהתוכן שלך מעורב יותר עם הקהל שלך, כך גדל הסיכוי שהקהל שלך יתעסק במודעות שלך.


כדי לוודא שהמודעות שלך מגיעות לקהל היעד שלך, ודא שהתוכן שלך רלוונטי מאוד למה שהוא מחפש. הציעו לקוראים שלכם מידע מעניין שיעזור להם. פרסם סיפורי חדשות על המוצרים והחוויות הרלוונטיים לקהל שלך, ושתף את הידע שלך עם הקהל שלך באמצעות אפליקציות של צד שלישי ופוסטים בפייסבוק. לדוגמה, אם יש לך בלוג בנושא אינסטלציה, תוכל לכלול קישורים למאמרים על מוצרי ניקוי ירוקים חדשים או סוגים חדשים של ציוד ניקוי ירוק. תוכל גם לוודא שהמוצרים שאתה מקדם מומלצים על ידי אפליקציות בעלות שם של צד שלישי או מודגשות בסיפורי חדשות.


לבסוף, וודא שהקידום שלך בפייסבוק עובד! ישנן מספר דרכים כדי לעקוב אחר מידת היעילות של המבצעים שלך, כולל אם משתמשים נרשמים לרשימה שלך, משתפים את הקישור שלך עם חבריהם ועם אפליקציות צד שלישי אחרים ומשתמשי פייסבוק, ובודקים את הביצועים של הניתוח שלך. על מנת למקסם את החשיפה שלך, עליך לוודא שאתה מקדם את סוג התוכן הנכון, משתמש בסוגים הנכונים של אפליקציות של צד שלישי ומשתתף בסוג התחרויות הנכון. ברגע שהקהל שלך יתרגל לתוכן שלך ולמבצעים שלך, שיעור ההמרות שלך יגדל.