כיצד הפרסום בגוגל משפיע על מסע השיווק הדיגיטלי שלך?



פרסום בגוגל הוא תקשורת שיווקית ידועה שמשתמשת בהודעה שפורסמה באופן פתוח, לא ספציפי, בהקשר כדי לפרסם או למכור מוצר, רעיון או שירות מסוים. נותני חסות לפרסום בגוגל הם בדרך כלל חברות אחרות המעוניינות לשווק מוצרים או שירותים משלהן באותו שוק כמו המפרסם. זרמי ההכנסות של Google מגיעים באמצעות תשלום לקליק ומחיר לפעולה. פרסום בגוגל יכול להיות זול יחסית בהשוואה למדיה אחרת.


כדי לפרסם בגוגל יהיה עליך ליצור תוכן רלוונטי המתמקד במילות המפתח להן ברצונך לדרג במערכת הדירוג של גוגל. כדי למצוא מילות מפתח רלוונטיות לפרסום לשימוש בכלי מתכנן מילות המפתח של Google. הזן רשימת מילות מפתח ממוקדות ולחץ על "עבור". דוח יופיע עם המידע הבא: מחיר לקליק, נפח חיפוש ומיקום מודעות. כדי שהמודעה תופיע, יהיה עליך להזין את מילות המפתח.


לאחר בחירת מילות מפתח, יהיה עליך להזין את מזהה השותף שלך. אם האתר שלך אינו מקבל קישורי שותפים, יהיה עליך לפתוח חשבון AdSense. מתחת לסעיף תראה את ההגדרה של מסע הפרסום של AdSense, שיכתיב גם את קבוצת התגים המשמשים לתיאור המודעה שלך. לאחר שיש לך את כל המידע הנדרש וחשבונך נפתח, תוכל להתחיל את מסע הפרסום בפועל.


כדי להתחיל את מסע הפרסום של Google, עליך לבחור קמפיין אחד או יותר להצטרף. בחר בכפתור "צור קמפיין" שליד סרגל החיפוש שבראש האתר. לאחר מכן, בואו נסתכל על אפשרויות פורמט המודעה. ישנן שלוש אפשרויות בסיסיות: טקסט, תמונה או תבנית.


פרסום מבוסס טקסט מאפשר למנהל האתר לקשר ישירות לדף הנחיתה של מסע הפרסום מהאתר שלו. זו הדרך הפשוטה ביותר לפרסם בגוגל. אתה פשוט מעתיק ומדביק את הקוד לאתר שלך, והמבקרים שלך יפנו לדף הנחיתה של מסע הפרסום. חשוב לציין שאם אתה משתמש בסוחר של צד שלישי, התנאים וההגבלות של הסוחר יקבעו את אופן הפניית לקוחותיהם לדפי הנחיתה.


אופציה נוספת שמשמשת הרבה בעלי אתרים היא פרסום בתשלום לקליק, או בקיצור PPC. פרסום לפי קליק פועל בכך שהוא מאפשר לבעלים של האתר המכיל את המודעות להציע הצעות מחיר על מילות מפתח המשויכות למוצר או לשירות שלהן. כאשר מישהו מחפש את מילת המפתח עליה אתה מציע, המודעה שלך תופיע. בלחיצת כפתור המודעה שלך תוצג בפני קהל ממוקד - קהל זה עשוי להיות לקוחות פוטנציאליים.


הבה נבחן דוגמא לשיטה זו. אם אני מעוניין לרכוש זוג נעלי ריצה, הייתי מחפש כמה מילות מפתח רלוונטיות ונותן לגוגל לבצע חיפוש אורגני. זה יגרום להרבה מודעות רלוונטיות, מכיוון שמילות המפתח שאתה מחפש הן רלוונטיות לפריט שאני רוצה לקנות. המודעות יופיעו כאשר מישהו יחפש את מילות המפתח האלה, והמודעה שלי תופיע עבור מילת המפתח שבחרתי. לאחר מכן אוכל לבחור לנצל את תוצאות החיפוש האורגניות על ידי תשלום ל- Google כדי להציג את המודעה שלי בעמוד הראשון.


שיעור הקליקים שלי בשיטה זו הוא כ -2%, וזה עולה לי רק כמה סנט לקליק. זה חיסכון טוב ושימוש בטכניקות שיווק דיגיטאלי כנראה שארוויח יותר. אם אינך בטוח עד כמה אתה מצליח בקמפיינים שלך ב- Google AdWords, תוכל לבדוק את אחוזי ההצלחה שלך בעצמך. לשם כך, תוכל לבקר בבלוג של מודעת Google ותקבל הוראות שלב אחר שלב כיצד ליצור קמפיין PPC מוצלח.

6 views0 comments