דפי נחיתה כל מה שצריך לדעת


לדפי נחיתה יש את הקשר הישיר ביותר עם רישומי מנועי חיפוש. הם מכילים תוכן ספציפי וממוקד שנועד לייצר לידים. בשיווק מקוון, דף נחיתה, המכונה גם "דף מכירה מוקדמת", "אתר בדף אחד", "דף בית" או "אתר סטטי", הוא דף אינטרנט יחיד המופיע בתגובה לשאילתת חיפוש. המשמעות היא שדף נחיתה חייב לפתור בעיה או להציע מידע הרלוונטי לשאילתת החיפוש המוצגת, על מנת לתרום ל- SERP (דפי תוצאות מנועי החיפוש).


סוגים שונים של דפי נחיתה משמשים בסוגים שונים של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים. קמפיין מוגדר היטב יכול להוביל להמרה של כ -50% מכלל הביקורים. חשוב שדף נחיתה יתפתח באופן מקצועי מבחינת המשווק. ישנם סוגים רבים ושונים של דפי נחיתה ואסטרטגיות לסוגים שונים של קמפיינים. עם זאת, חלק מהנפוצות ביותר נדון להלן.


דוגמה לדף נחיתה הוא דף מצגת המכירות בחנות. זה מכיל מספר נקודות קליע, המספקות פרטים על המוצר / ים למכירה, היתרונות, התכונות והיתרונות של כל מוצר וקריאה לפעולה. המבקר מתבקש לבצע פעולה, כמו מילוי טופס, רכישת מוצר או קבלת החלטה. גורם מפתח להמרה הוא האופן בו המבקר תופס את האינטראקציה ואינטראקציה איתה. הדבר נעשה לרוב באמצעות קריאה לפעולה יעילה.


דוגמא נוספת לדף נחיתה הוא דף הסחיטה. דף סחיטה משמש לעתים קרובות משווק רשת או משווק באינטרנט כדי ליצור לידים ולהמיר אותם למכירות. בדרך כלל הוא מכיל רשימה של טפסים או קישורים להצטרפות. כאשר מבקר נרשם לרשימה, המשווק שולח לו הודעת שידור או מייל. זוהי עוד דרך מצוינת להוביל תנועה לאתר שלך וליצור לידים.


דפי נחיתה יכולים לשמש גם כדי לעזור לך להמיר תנועה למכירות. חלק מהשיטות המשמשות כוללות יצירת ניוזלטר אטרקטיבי, הדרכת וידאו, שמע או וידאו, או שיתוף וובינר ברשתות חברתיות. כל השיטות הללו עוזרות לשכנע את המבקרים להצטרף לרשימת תפוצה או לבקר בוובינר. זוהי גם דרך מצוינת לייצר לידים באמצעות מאמרים המוגשים לספריות מאמרים.


דפי נחיתה הם חלק קריטי בכל אסטרטגיית שיווק באינטרנט. הם משמשים את הרושם הראשוני של לקוחות פוטנציאליים. לכן חשוב שהם יהיו מעוצבים ויצירתיים. דפי נחיתה בדרך כלל מכילים את הכותרת והודעת מכירה. הם נועדו לגרום למבקרים לשבת, לקרוא את התוכן ולבצע פעולה מסוימת.


דף נחיתה עשוי היטב צריך לכלול כמה הצהרות קריאה לפעולה. הצהרות אלה מעודדות מבקרים לבצע פעולות מסוימות כגון הרשמה לשירות חינם, רכישת מוצר או ביקור בדף אינטרנט מסוים. ככל שיותר קריאות לפעולה כך ייטב; זה יגדיל את ההמרות. כמה דוגמאות לקריאות לפעולה יכולות לכלול: רכישה עוד היום, הרשמה למטה, קח 2 דקות אימון חינם וכן הלאה.


כדי להפוך המבקרים ללידים, דפי נחיתה יכולים לשמש גם כמענה אוטומטי. מענה אוטומטי הוא מערכת תשובה אוטומטית שאוספת מידע אישי ממבקר באינטרנט. לאחר מכן הוא שולח אליהם הודעות בפרקי זמן מתוזמנים. לדוגמה, בעל אתר רשאי להגדיר את דפי הנחיתה שלו כדי לשלוח מיילים בלוח זמנים מסוים. תשובות אוטומטיות יכולות להיות ממוקדות וספציפיות ביותר; ניתן להשתמש בהם גם לאוטומציה של שירותים שונים כולל שליחת הודעות לעיתונות. זוהי דרך מצוינת לייצר לידים, כמו גם להמיר מבקרים ללידים.

4 views0 comments