מחפש יועץ SEO? השתמש בכלים חינמים קודם...

Updated: Nov 15



לא חייב לשלם ליועץ SEO יש כלים שעושים זאת בחינם ברשת, אז איך בוחרים באילו מהם כדאי להשתמש ובאילו מהם צריך לקבור בתהום? הרבה אנשים בקהילת קידום האתרים סייעו לווטרינר של כלי ה- SEO החינמיים השונים במאמר זה (עיין בקישור הקשור בסוף.) העובדה היא שיש עשרות כלים חינמיים טובים מאוד ועוד עשרות נוספים שאמורים לספק הגון שיפור בדירוג האתר שלך. עם זאת, ישנם לא פחות כלים שבעצם יפגעו בדירוג שלך - אם אינך יכול להבחין בין טוב לרע, תוכל גם לוותר על שימוש בכל אחד מהם.


יועץ SEO במציאות נותן אינדקציה בדיוק כמו כל הכלים הללו שנועדו לעשות דבר אחד. הם נועדו לאסוף נתונים מדפי האינטרנט שלך, כולל מטא תגים, תוכן, כותרות, כותרת, טקסט Alt, מילות מפתח וכו '. באמצעות ניתוח זה על גבי העמוד, מפתחי הכלי יידעו כי מטא תגים או מילות מפתח שיש לעקוב אחריהם. את מנועי החיפוש.


יועץ SEO יסתכל באופן רוחבי על מהירות האתר. כמה זמן לוקח לטעון את הדף? אם זה לוקח יותר מדי זמן, זה לא יכול לעבור את הדף הראשון של תוצאות החיפוש. זו הסיבה שמנהלי אתרים מנוסים רבים עושים שימוש בכלי לרשימת תוצאות עשירות, כגון Google Analytics. כלים אלה אוספים נתונים אודות משך זמן הטעינה של כל אחד מהדפים שלך, ומאפשרים לך לכוונן את הדפים שלך למהירות הדף האופטימלית.


כמו כן, תרצה להקדיש תשומת לב רבה למבנה דף האינטרנט שלך ובוודאי יועץ SEO היה ממליץ כן. אמנם כלים חינמיים רבים יחילו אוטומטית מפת אתר XML לאתר שלך, אך זו טעות גדולה. במקום זאת, השתמש בכלי בדיקת הנתונים המובנים הזמין מ- Google כדי לראות באיזה מבנה הפניות המטא של הדף שלך. זה יגיד לך באיזה סוג של טקטיקות אופטימיזציה למנועי חיפוש אתה צריך להשתמש כדי להפיק את המרב מרשימת מילות המפתח העשירה של Google.


דבר נוסף שכלים חינמיים רבים אינם בודקים הם מדדי מהירות הדף שלך. מדדים כגון מהירות הורדה וזמן תגובה הינם חלק בלתי נפרד ממדידת היעילות הכוללת של מאמצי ה- SEO שלך. למרות שאי אפשר לדעת כמה טוב האתר שלך מסתדר ללא המדדים, אתה תמיד יכול להריץ אותם מדי פעם כדי לראות אם חסר משהו בתהליך ניתוח מהירות הדף שלך. יועצי SEO מקצועיים רבים ממליצים גם להפעיל בודק ביצועי אינטרנט כדי לבדוק את זמן התגובה הכולל, במיוחד מכיוון שמנועי החיפוש ממשיכים לתת עדיפות לאתרים חדשים על פני ישנים יותר.


אפשרות אחרונה שיש לקחת בחשבון היא מספר מילות המפתח שאינן בשימוש בתגי המטא שלך ובאזור הכותרת שלך. בעוד ש- Google מציעה כלי שימושי לניתוח מילות המפתח שלך, היא דורשת מהמפתח להזין ידנית את שמות כל הדפים הרלוונטיים. הבעיה העיקרית במדד זה היא שהוא אינו נותן לך פירוט של מילות המפתח שאינן בשימוש. כחלופה, תוכל לעקוף את המגבלה הזו על ידי השקעה בכלי מחקר למילות מפתח באינטרנט, אשר יראה לך פירוט מקיף של מילות המפתח שלך באזור ה- Meta tag והכותרת שלך.


דבר נוסף שצריך לחפש בתוכנת SEO הוא חבילת הכלים המלאה שלו. אתה רוצה לוודא שיועץ SEO שלך משתמש בכל הכלים העיקריים כדי לנתח את התחרות שלך, מבצע מחקר מילות מפתח מקיף ועוקב אחר נתוני מבקרים כדי למקסם את החזר ה- ROI של SEO. חבילות SEO כוללות בדרך כלל כלים אנליטיים של Google, ניתוח מתחרים של Google, סייר אתרים של Google, מפקח אתרים של Google והרבה כלים אחרים. חבילות רבות מגיעות גם עם כלים מתקדמים לניהול קמפיינים ומעקב המרות.


הדבר האחרון שצריך לחפש בחבילה מלאה של כלי SEO הוא קלות ניווט וממשק ידידותי למשתמש. כל כלי חייב לתייג בבירור את מטרתו, כך שמשתמשים לא יבזבזו זמן בחיפוש אחר תכונות שאינן משתמשות בהן. לדוגמה, כלי מחקר מילות מפתח שנותן לך עשרות פילטרים שונים וארגז כלים נרחב יהיה חסר תועלת אם אינך יכול להבין כיצד להשתמש בו. באופן דומה, מנתח הקישורים החוזרים במלואו צריך להיות קל לניווט, כך שתוכל לזהות במהירות קישורים נכנסים רלוונטיים מבלי ללחוץ על עשרות דפי אינטרנט.


ואם תבחרו בכול זאת להתיעץ עם יועץ SEO מומחה אתם יכולים לשלוח פניה באתר ואני מבטיח לחזור אליכם בהקדם...

12 views0 comments